středa 29. května 2013

Tady je Krakonošovo

Trocha Ameriky. Jména na dveřích dětských pokojíků u nás moc nefrčí, ale proč vlastně ne? Už jen ten pocit, že něco za dveřmi je "moje" musí být přece fajn.

Před dvěma lety jsem několik jmenovek vyráběla. Z překližky, polystyrenu a zbytků látek.



5 komentářů:

  1. Moc hezke! Take se mi to libi, ja jsem zase resila jmeno nad postylku. Nakonec jsme pouzili obarvene penove puzzle. Hezka pismena se tady nedaji prakticky sehnat- chtela jsem velka bila drevena. Ale polystyren a latka me nenapadla, super tip!

    OdpovědětVymazat
  2. U nás to není moc zvykem, protože většinou je jeden dětský pokoj a v něm všechny děti.
    Jmenovky se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Luci, krása .... parádní jmenovky ... Marki

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...