neděle 5. května 2013

Den druhý. Omyly zahradníka.

Zásobovačem většiny našich kytek a keřů na zahradě je moje babi. Je výborná. Vždycky, když jedou kolem, přehodí mi pytle s vyrýpnutými kytkami a po telefonu předá instrukce, co je co. My pak přijedem na chalupu a já horko těžko identifikuju mezi ovadlými listy výsledek. 

Loni jsem prosila o klokočí. Poznala jsem ho snadno. Je to keř. Zasadila jsem ho a čekala. Letos obrostl, měla jsem radost.  Jenže omyl, klokočí není klokočí - chyba systému. Podle internetu je klokočí to, co jsem "odložila" k plotu. Keř, kterému jsem se téměř klaněla, je Kdoulovec. A na dotaz, jestli mi babi na podzim do pytle přidala i Kdoulovec, nezná odpověď ani ona sama. Už to bylo dááávno...


Dokončené jezírko. Teď už jen, aby se "samozaneslo".
Mahon a Srdcovka


10 komentářů:

  1. Luci ..... myslím, že z té chyby v systému nemusíš být zklamaná, kdoulovec je krásný keř, počkej, až ti příští rok vykvete, budeš nadšená .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  2. :) kdoulovec jsem dneska na vylete taky ukazovala za plotem, ze TO CHCIIII ,) a mahon, AHA, to jsme resili celou cestu kolem rodinnych domku, co to je za kytka. a tady na mne ceka. diky moc .) u nas je zatim od babi prestehovan jenom rybiz. snad to prezije :)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda fakt ti to tam krásně kvete:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Překvápka jsou úžasná!!!! R.

    OdpovědětVymazat
  5. Kdoulovec je úžasný a krásně narostlý...mně tu živoří taková mrška malá neduživá...takže krásná chyba do přírodní zahrady jako stvořená a plody se dají zužitkovat:-)))sice prý mají svíravou chuť a samotné se nedají moc jíst,ale mají příjemnou vůni a dávali se do prádla aby vonělo:-))))osobní zkušenost nemám zatím se mi žádný plod neobjevil.Zahrada moc krásná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, díky za tipy:) Hned mám lepší náladu z toho "nepovedeného".

      Vymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...