neděle 12. května 2013

Dnes mám svůj den

Kromě svátku a narozenin už můžu i já slavit druhou květnovou neděli - Den matek. Dnešní oslava byla lahodná. Byli jsme sami bez dětí. Mohla jsem si celý den dělat, co jsem chtěla. Oslava podle mého gusta. Zprovoznili jsme na chalupě nová kamna a lebedili jsme si - počasí tomu nahrávalo. 


Mámo, moje maminko,
pousměj se malinko.
Pusinku mi sladkou dej,
a stále mě ráda měj!

...přednášela jsem já, jako tříletá, v tamním kulturním domě. Nejspíš s životními následky, když si básničku pamatuju do teď.

Pro tu moji...


5 komentářů:

  1. Luci, protože teď už jsi maminka, tak i já ti přeju krásný svátek!!!! .... Marki

    PS: Myslím, že tohle postižení s básničkou nás má víc ....

    Maminko má milá, moje milá matko,
    vy jste jako holub a já holoubátko,
    vy holoubek sivý, já holoubek bílý ...... :o):o):o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, tak to jsem ráda, že v tom nelítám sama:)

      Vymazat
    2. ... kde jsme se v tom širém
      světě natrefili!

      Jojo, taky v tom lítám... :-)

      A ta kytice na okně je tak krásná!

      Vymazat
    3. Tady je to samej mistr přednesu:))

      Vymazat
  2. A u nás?

    Maminko moje, ráda tě mám,
    srdíčko svoje z lásky ti dám.
    Kdybych tě neměla, žalem bych umřela,
    maminko moje, ráda tě mám...

    Lucko, hezky tady máš. Dík, že ses u mne "ozvala", moc moc. J.

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...