úterý 28. května 2013

Od poklopu ku poklopu

Dlouho jsem chtěla poklop. Tak ho mám. Jsem zvědavá, kolik toho u nás vydrží.

Když něco peču, bývá u mě obvyklé, že mi doma minimálně jedna surovina chybí. A tak si recepty obměňuju. Osvědčený základ ale zůstává stejný.

Korpus: 
4 vejce
20 dkg cukru
20 dkg hladké mouky
prášek do pečiva
1 dcl oleje

+
2 vanilkové pudinky, 3/4 litru mléka, 4 lžíce cukru

Vypracuju těsto (je dost husté) a do něj na plechu naliju (rovnoměrně) ještě horký puding. Uhladím stěrkou a snažím se, aby nikde nevykukovalo těsto a puding pokrýval celou plochu (jinak se korpus při pečení "vyboulí" ven). Peču společně cca 20 min. na 180 stupňů.

Ozdobte si podle chuti. Já použila 2 zakysané smetany s vanilkovým cukrem, ananas, kokos.




3 komentáře:

  1. Poklop je bezva a moučník vypadá fantasticky.

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, parádní poklůpek ..... a buchta samozřejmě taky .... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Poklop jsem si přála k narozeninám, ale prý ho zrovna neměli. A stejně tak si přeji tác na nožce. Má to prostě kavárenský šmrnc.

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...