čtvrtek 2. května 2013

Rozmarná léta Jiřího Menzela

Pro někoho možná samozřejmost, pro mě svátek. Procházka večerním městem. Pokaždé se nemůžu vynadívat. Najednou je pro mě všechno nové, hezké, domy zdobnější, lidi milejší, parky zelenější... 

V centru jsem narazila na nádhernou výstavu, u které jsem se zasekla. Rozmarná léta Jiřího Menzela - výstava k příležitosti 75. narozenin J. Menzela mapuje celou jeho kariéru. Znám všechny jeho filmy, ale nikdy jsem si v hlavě neutvořila ucelený obrázek. Vidět to takhle "po kupě" mě docela udivilo. 

Výstava ze zanedlouho přesune do Prahy, Ostravy a Brna. Následně pak do zahraničí. Určitě se jděte mrknout. 





Žádné komentáře:

Okomentovat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...