úterý 14. června 2016

Obuvnický workshop

Už loni jsme s Evou přemýšlely, že si vyrobíme boty - Huarache. Letos jsme to dotáhly. Nejprve jsem si jeden pár koupila, Eva zorganizovala celou akci s nákupem materiálu a náš společný prodloužený víkend se k akci přímo nabízel.

Celý proces nám zabral dva dny. Nejprve jsme měřili a stříhali gumovou podrážku, speciálním postupem jsme na ni lepili kůži a nechali důkladně zaschnout. Druhý den jsme děrovali a motali přesně na každou nožku. Možností úvazů bylo velké množství - každý podle svého. Tak už mám dvoje. A ještě jsem asi neskončila. Chodí se mi v nich parádně. :)










4 komentáře:

  1. To je úžasnost!!! Kde se, prosím,dá koupit materiál na výrobu, případně popis postupu výroby? Děkuji, Jana.

    OdpovědětVymazat
  2. To je super, přesně takové sandále si můj muž objednával ze zahraničí a má je docela rád :-) To je supr, že jste se pustili do výroby

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda, také by mě zajímalo, kde sehnat materiál, děkuju ;)

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...