neděle 26. června 2016

Jen pro ten dnešní den

Dnes je naší Betce pět. Před pěti lety vyšel dnešní datum taky na neděli a všichni mi říkali, že jsou nedělní děti klidné. Jsou.

Vyprávěla jsem Betce, jak jsme tenkrát byli na chalupě, jak jsem sekala trávu, plela a myla auto, jak jsem si pak lehla v klidu doma do postele a vzbudila už jsem se v posteli jiné. Jak se narodila klidně a rychle, jak jsem strávila skoro celý porod ve vaně s bylinkami, zatímco Petr si fotil skříňku s elektrickými spínači. Jak jsem pak nemohla spát a dívala jsem se z okna na noční Plzeň a říkala jsem si, že ještě nikdo netuší, že je na světě Alžběta. Nedělní.








1 komentář:

  1. gratuluju. ale nesouhlasím :) též máme nedělní dítě. a je to totální poděs. o klidu nemůže být už od narození vůbec řeč. :) Jana.

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...