sobota 14. května 2016

Zmrzlíci

Už několik let jsem zvyklá na to, že kolem Pankráce, Serváce a Bonifáce se fakt ochladí. A prší. Důvody, proč tomu tak je, jsem zkoumala už před třemi lety. Dnešní den se bouřka honila všude kolem nás, ale na zahradu nám nespadla ani kapička. Vysadila jsem rukolu, cukety, zasela jsem lichořeřišnici a heřmánek, který jsem nikde nemohla sehnat.

S Any jsme se daly do sbírání hlohu. Léčí bolavý srdce. ♥ Tak si z něj dám čaj...
Betka zase celý den "vařila" z bláta. Dorty a guláš. :)

První, co mě ale zajímalo, byl stav našeho hnízda s kosáky. Bylo prázdné. Tak snad se všichni ti prckové naučili létat včas. Máme totiž hned za plotem predátora. :) Ale o tom až zítra...












Žádné komentáře:

Okomentovat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...