čtvrtek 19. května 2016

Náramek

Udělala jsem si náramek - z vlny a PET lahve.

Potřebujeme:
  • menší PET lahev
  • řezák
  • tavnou pistoli
  • vlnu
Řezákem nařežeme libovolně široké náramky. Začátek vlny nalepíme tavnou pistolí na náramek a potom už jen motáme dokola hodně těsně u sebe. Konec opět přilepíme tavnou pistolí.
Jako velkou výhodu bych viděla lehkost náramku. Osobně nemám ráda široké náramky právě z toho důvodu, že je moje zápěstí neunese. Viděla bych to jako celkem zajímavou zábavu pro děti. Fantazii se meze nekladou - můžeme na ně lepit knoflíky, korálky, nebo tvořit různě barevné vzory.




3 komentáře:

  1. Diky za napad, hned s detmi vyzkousim. Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Osobně na takovéto DIY projekty moc nejsem, ale toto vypadá suprově. A hlavně i jako něco, co bych mohla zvládnout i já. Taky asi zkusím. Já mám třeba náramky hrozně ráda. Prakticky pořád mám na ruce nějaký. Teď mě dost překvapil přítel, protože k výročí nám oběma koupil takové moc pěkné partnerské náramky. On na takové věci moc není, tak mě s tím dost překvapil. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivím se, že tě s tím přítel překvapil. I já bych byla překvapená, kdybych dostala něco jiného než jenom kytku nebo čokoládu. Bohužel přítel je absolutně bez nápadů, takže si musím náramky a celkově šperky kupovat sama. Jak se ale říká, naděje umírá poslední, takže stejně pořád doufám, že mě někdy nějakým pěkným šperkem překvapí.

      Vymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...