úterý 3. května 2016

Vyšli myšlenku

Když jsem si představovala, co bych asi tak někdy chtěla v životě vyfotit, bylo to hnízdo, ze kterého vykukují malí ptáčci s otevřenými zobáky. Moje přání se splnilo. V neděli jsem několikrát vyplašila kosici, která vyletěla z dřevníku. Šla jsem se tam podívat a hnízdo bylo kupodivu vidět už z dálky. Vylezla jsem na složené cihly a nakoukla. V tu chvíli se rychle napružily 3 hlavy a dožadovaly se potravy. Byla to krásná chvíle. Několikrát jsem cvakla spoušť a výsledek je tady. Mám velkou radost.

Připomnělo mi to chvíle s užovkami.









5 komentářů:

  1. Super fotky uplne me prenesou do jarnich Cech, dik.

    OdpovědětVymazat
  2. Lucí nádherné fotky! Na člověka z nich úplně dýchne ta atmosféra:) Ptáčci jsou opravdu úžasní:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krása :-)
    Nesdílela jsi tu fotku s hnízdem někam na FB? Na 100 % jsem ji někde viděla. Doufám, že ti ji nikdo neukradl :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:) Jojo, dávala jsem ji na Život na zahradě a Birding, tak možná tam. ;-)

      Vymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...