neděle 15. května 2016

V liščím rajónu

Je to tak. Hned za plotem, pod opuštěnou stavební buňkou, máme liščí noru. Dneska jsem si vyzkoušela práci fotografa v terénu a pěknou dobu jsem čumákovala nedaleko v trávě. Nic. :) Minulý týden viděl Petr kolem pobíhat liščí mládě a dneska sousedka postrádala slepici. Tu já jsem ovšem záhy našla u pole. Kolem buňky to vypadá jako v chaloupce u Baby Jagy ze souboru ruských pohádek Krása nesmírná, ze které jsem měla jako malá takovou fóbii, že jsem ji už nechtěla ani otevřít.

Nerada bych na ně slyšela další stížnosti z vesnice, tak doufám, že to nějak zvládnou a nebudou řazeni do kolonky nepřizpůsobiví.

Btw. : Lišku živě jsem ještě neviděla. Příště budu zase sedět v trávě.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...