pátek 25. ledna 2013

Kruh

Symbol, který mě neustále automaticky provází mým životem. Napadne mě myšlenka materiálu a najednou - vzniká věnec. Začala jsem je vytvářet v roce 2001 nejprve ze sušených kytiček a trávy z louky. V tom mě začala podporovat moje babička, která mě neustále zásobuje všemi možnými přírodními materiály, za což jí jsem ze srdce vděčná.

Když jsem pátrala po tom, co vlastně symbol kruhu znamená, dočetla jsem se o čemsi, jako symbolu jednoty a absolutna, dokonalosti, symbolu času a nekonečnosti, věčnosti a věčného opakování života. 
V zen-budhismu reprezentují kruhy nejvyšší úroveň zasvěcení. Někdo je zase pokládá za symbol "bloudění 
v kruhu" a opakování stereotypů v negativním významu.

Ať je to jakkoliv, přijímám kruh jako součást sebe.










 

4 komentáře:

  1. Máš moc hezké věnečky - líbí se mi ten z bambulek a další z knoflíků..... Jen tak dál.....Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi všechny, drahá...! :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Věnečky jsou nádherné, knoflíkový vede:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...