sobota 26. ledna 2013

Domeček


Jako malá holka jsem měla sen. Domeček pro panenky. Bohužel jsem ho nikdy nedostala, proto jsem se rozhodla, že si ho splním teď a zároveň jsem taky doufala, že potěší moje holčičky. Základem byl dřevěný domeček od kamarádů, kterým už děti odrostly. Zbytek už byl jen a jen na mně. Vybavování mě úplně pohltilo a rozhodně s ním ještě nejsme u konce. Nově přibyla i schránka na dopisy. A nejvíc mě potěšil manžel, který konstatoval, že by v něm klidně i bydlel.

Teď, když se ohlédnu o měsíc zpátky, kdy domeček spatřil světlo světa u nás doma pod vánočním stromkem, můžu opravdu říct, že to pro mě byly nejkrásnější Vánoce, které si pamatuju. Klid, pohoda, radost a hraní si. Všichni spolu.



















 
Posted by Picasa

8 komentářů:

  1. Dobrý den,
    dnes jsem náhodou narazila na Váš blog a u příspěvku s nádherným domečkem jsem neodolala napsat pochvalný komentář. Domeček byl i můj letošní vysněný vánoční dárek pro dceru, ten Váš je úžasný.
    Zdraví M.

    OdpovědětVymazat
  2. Domeček je úžasnej, taky bych v něm bydlela....až bude jednou naše Ema větší...už se na to těším. mějte krásný den.J.

    OdpovědětVymazat
  3. No překrásný domeček....naše mamka měla také sen jako holka mít pokojíček pro panenky a měla ho sice jen jednu místnost...a zbytek si splnila u nás paneláčkem a já se těším, že se brzo dostane k nám domů až moje dcerka trošku povyroste:-))))jo ty tvořivé maminky a jejich dcerušky a dětičky vůbec se mají:-))))
    Moc krásne a ty detaily v podobě králíka v akvárku věnečku slaměného a další další detaily úžasné...zase mám nový blog kam budu ráda chodit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, díky..Budu se snažit, ať sem chodíte ráda.

      Vymazat
  4. Jééé, ten je půvabný! Měla jsem domeček jednopokoj, dcerám jsme vyrobili domeček z regálu Billy a takovouhle krásu určitě vyrobíme vnučkám, až nějaké dostaneme. Díky za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuju za návštěvu! A jsem ráda, že můžu být někomu nápomocná:)

      Vymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...