neděle 8. prosince 2019

Moje první kniha

O svém pokusu o dívčí román jsem už psala. Mnohem dříve jsem ale napsala (dobře, opsala) něco jiného. Bylo mi necelých pět a táta byl na vojně. Bydlely jsme s mamčou a prababičkou na vesnici a neustále jsme byly někde v lese. 

„Tatímu, obrázky z procházky“ je moje první ručně psaná dochovaná publikace. Neuvěřitelné, že si tu procházku, datla a doplňování žaludů pamatuju.


Jak jdeme s mami do kopce. Přišly jsme do lesa...

a žaludy nikde, sena trošku. Žaludy jsme doplnily.

Slyšely jsme datla (mamča doplňuje „i viděly“). Přinesly jsme si kočky. Má váza, mami váza.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...