čtvrtek 27. září 2018

Z posledních dní

Mojí největší současnou náplní je čtení, uklízení, vaření, pletení věnců a cvičení. Prostě je ze mě žena v domácnosti. Všímám si, jak se mi tím klidem pomalu mění výraz ve tváři. Snažím se zlehka vracet do reality, ale trochu to bolí. Nejde mi nic vyřešit - i sebemenší náročná situace mě rozhodí.

Směju se, když si vzpomenu, jak jsem si připomínala důležitost prožívání přítomného okamžiku. Jenže teorie by mi šla - v praxi je to vždycky horší. Situace, kterou teď procházím, mě v tom dokonale cvičí. Nemyslet na minulost ani na budoucnost a prožívat každý den, každou minutu naplno. On ten pohled do minulosti ani do budoucnosti ve mně zrovna příjemný pocity nevyvolává...





Vánoční hvězda po návratu z balkonu - hokus pokus - zatmívat do Vánoc a snad opět vykvete. :)

1 komentář:

  1. Lucko, netuším, čím si zrovna procházíš, ale asi to není jednoduché období. Držím pěsti, aby se Ti co nejvíce dařilo soustředit na přítomnost a užívat to krásné, co Ti přináší. Vím, jak je to těžké, i když člověk ví, že připomínat si donekonečna nepříjemnou minulost či si dopředu vytvářet negativní výhledy do budoucna nás trápí a nepřináší nic dobrého. Fotky Tvých věnců mne pokaždé chytnou za srdce. Jsou nádherné. Hezký sváteční den A.

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...