čtvrtek 20. září 2018

Nepamatuju...

...tak teplé září. Je nádherně a já si zkouším užívat, jak to jen jde. Ta příroda tvoří neskutečný věci! Snažím se všude chodit pěšky, nebo jezdit na kole. Tvoření mi pomáhá alespoň na chvíli na nic nemyslet. Známí si u mě objednávají věnečky a já z toho mám velkou radost, protože je to něco, co mi jde lehce. 










6 komentářů:

  1. parádní kousky. Já dělám už několik let věnce z opadaného borůvčí a doplňuji sezónními dekoracemi, jsou docela trvanlivé a stále hezké. Přeji krásné poslední letní dny z Jizerek. Olina

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím, nádherná dílka. Nedivím se, hned bych si objednala taky. Ať to jde dál stejně lehce... Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Lucko, ty Tvoje věnečky jsou tak krásný! Kl.

    OdpovědětVymazat
  4. Lucko, Tvé věnečkování je nádherné a moc se mi líbí i ty malované kaštánky, díky za tip :-) Krásný víkend A.

    OdpovědětVymazat
  5. :-* Krásné fotky, Lucí. Martička prej: tam chci jet :)))

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...