čtvrtek 31. října 2013

"Velké" bydlení

Úprava pokoje dokončena. Týkala se hlavně malého stolečku a palandy, na které zatím spala jen Any.
Stoleček jsme vyměnili za vyřazenou školní lavici a židle, stačilo natřít jen kostru. Hrozně se mi na tom líbí, že jsou spolu a zároveň má každá své místo. Je malá a zároveň prostorná. Prostě ideálně sem pasuje:)

Postel si vzal na starost Petr a vyrobil konstrukci pod postel Kura (Ikea). Nechtěla jsem totiž, aby Betka spala úplně na zemi. Navíc ta matrace by zespodu asi moc nedýchala... Šuplíky do konstrukce jsme pořídili taky v Ikea. Mají to všechno "akorát":-)))

Tak snad se osvědčí. Já jsem spokojená:)





šuplík do lavice...z bedýnky


15 komentářů:

  1. Ta lavice je skvělá :-)
    Tak ať se holkám hezky bydlí!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné:)! Se směju. U nás je to stejné. Zrovna včera jsem Skřítkovi do pokoje nastěhovala taky školní lavici.

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda! Máte šikovného tatínka a vkus! Též budem recyklovat.

    OdpovědětVymazat
  4. zdravim, pekna premena, chcela by som sa spytat, ake sufliky ste dali pod tu postel, presne to planujeme aj my,ale neviem ktore pasuju. Dakujem! Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danielo, jsou to šuplíky MALM http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/90264690/#/40249541

      Vymazat
    2. Hi Lu. Cie, sorry it's in English. What frame did you use for the MALM drawers? How did you make the bottom part of the bed? Thank you.

      Vymazat
  5. Dobrý den,
    rádi bychom synům přestavěli postel Kura stejně jako Vy. Podle fotky máte tu spodní část moc pěknou, prosím, jak jste ji dělali? Je to část další postele Kura?
    Děkuji předem Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Markéto, kromě spodních šuplíků, které jsou z Ikea je spodní část home made. Manžel koupil hranoly v hobby marketu a vytvořil rám, na který se postel připevnila.

      Vymazat
  6. Ano, šuplíky Malm, to jsem pochopila :-) No Váš muž je moc šikovný. Nemáte třeba nějaký nákres? Nebo pár fotek, které by nám pomohly udělat si to jako máte Vy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotky bohužel nemáme, ale pokud budete chtít, napište mi email s vaším tel. číslem a manžel Vám zavolá a poradí. lucie.salakova@seznam.cz

      Vymazat
  7. Thank you for the idea! We just finished our version of this. I still have to get the drawers.

    OdpovědětVymazat
  8. Lu Cie zdravim, presne takto nejak si predstavujeme Kura postel aj my. Sikovne ste to urobili. Dakujeme za ideu so suplikami. Chcela by som sa spytat co ste pouzili ako dolny bocny biely panel? A co ste pouzili ako spodny rost pod madrac. Dakujem. Andrea

    OdpovědětVymazat
  9. "Velké" bydlení
    Úprava pokoje dokončena. Týkala se hlavně malého stolečku a palandy, na které zatím spala jen Any.
    Stoleček jsme vyměnili za vyřazenou školní lavici a židle, stačilo natřít jen kostru. Hrozně se mi na tom líbí, že jsou spolu a zároveň má každá své místo. Je malá a zároveň prostorná. Prostě ideálně sem pasuje:)

    Postel si vzal na starost Petr a vyrobil konstrukci pod postel Kura (Ikea). Nechtěla jsem totiž, aby Betka spala úplně na zemi. Navíc ta matrace by zespodu asi moc nedýchala... Šuplíky do konstrukce jsme pořídili taky v Ikea. Mají to všechno "akorát":-)))

    Tak snad se osvědčí. Já jsem spokojená:)

    OdpovědětVymazat
  10. Naše rodinné výlety na chatu jsou skvělé, ale jako matka z Moravy vím, jak důležité je zajistit bezpečí dětí. Naštěstí jsem objevila bezpečnostní zábrany pro děti, které jsou cenově dostupné a snadné na instalaci. Díky nim mohu být uvolněná, věda, že moje děti jsou v bezpečí, i když si užíváme přírodu. Už abychom s dětmi mohli ty dětské zábrany instalovat, teda vlastně s manželem

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...