úterý 3. září 2013

Dary jsme vám, kamarádíčkové, dali...

Já vím, pro někoho je to samozřejmost. Já si to ale děsně užívám. To, že si můžu z chalupy do města odvézt něco hmatatelného. A je toho čím dál víc. 
Vzpomněla jsem si, jak jsme si vždycky z návštěvy z vesnice, od babči odváželi spoustu věcí - tady vajíčka, tu okurky, košík jablek...

Teď si toho vážím tak nějak víc. Možná je to uvědoměním si, možná tím, že jsem se o to zasloužila sama. Dívala jsem se na ty koše nadělení u auta a byla šťastná.



POSLEDNÍ rybíz na keříku a můj PRVNÍ remoskový koláč z chalupy. Ještě musím potrénovat, ale prý asi dobrý:)

další várka tymiánu na tymiánové sušenky


dnes servírujeme  řízky...

2 komentáře:

  1. Úžasná mochyně...asi 3x jsem sela a nikdy nic z toho:-((krásné barevné fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná úroda ... i koláček ... a sušenky musí krásně vonět:-))

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...