pátek 23. října 2020

Spolu doma II.

Tak už jsme zase spolu doma. Náročná disciplína. Vzpomněla jsem si, jak jsem na jaře oceňovala fakt, že je jaro. Protože i když jsme doma, vždycky můžeme den strávit v lese. S přibývající tmou a zimou to bude složitější, ale pořád na sobě cítím, jak mi ten pobyt venku pomáhá.

Uklidili jsme chalupu a zahradu pomalu připravili na zimu. Já čas trávím většinou krájením jablek na křížaly, sázím cibulky narcisů a tulipánů a pořád ještě pletu podzimní věnečky. Letos jsem jich udělala opravdu hodně...

Chybí mi děti z Koventinky, i když se setkáváme online. Když člověk mluví hodinu a půl v kuse do monitoru, má hlavu jak balón. Celkově je to pro mě složitější, protože ve škole spíš improvizuju a tady mi chybí to osobní napojení. 

Aktuální situace je zajímavá. Pozoruju sebe i ostatní - to, jak nás všechny rozhazuje ta nejistota, nevědění a hlavně různé druhy strachů. To, jak se mezi námi ukazujou propasti ve vnímání reality, které nejsou vidět, když se člověk cítí bezpečně. 








5 komentářů:

  1. Věnce luxusní))) Tvoření je důležité na pobrání pozitivních myšlenek.
    Učím taky online a mám stejné pocity jako vy.
    Přeji poklidné dny. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. P.S. a pravidelně nakukuji do vaší školy. Je moc inspirativní. Úplně vám ji všem závidím))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, díky za všechny milé zprávy. Přeju Vám, ať se vše daří čím dál lépe. :)

      Vymazat
  3. Ta poslední věta je tak pravdivá a podtržená dnešní realitou.Občas si říkám, že jsem se ocitla na jiné planetě. Hodně sil a positivního myšlení nám všem. Věnečky obdivuji v každém příspěvku. Klidný vákend. Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, děkuji! I Vám hodně sil a hlavně buďte ve zdraví! :)

      Vymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...