pondělí 2. září 2019

Začátky

Začala škola. Holky se už tradičně nemohly dočkat. Říkám si, že si takové malé radosti musím připomínat častěji, protože to rozhodně není norma. Několik přátel mi popřálo hodně štěstí do začátku roku a mně se opět promítl loňský konec prázdnin, kdy jsem vůbec netušila, co se mnou bude.

Taky mi přišlo pár otázek, jestli už jsem nachystaná a připravená. Ne, nemám nic nachystáno. Mám přibližnou představu a schopnost improvizace. Jedna z mých silných stránek. ;-)

Letos budu mít nejstarší skupinu. Budu se učit vnímat puberťáky a vycházet s nimi. Plout s nimi. Naslouchat jim a snažit se jim porozumět. Upozadit ego a vlastní důležitost. Jsem zvědavá, jak se bude dařit. :)









Žádné komentáře:

Okomentovat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...