čtvrtek 30. srpna 2018

O létě

Dnešní deštivý den vzpomínám na horka v Černé Hoře. Začínám si svítit, ležím a pozoruju kytky, které jsem si na Balkáně nasušila. Takové malé letní ohlédnutí...

Ještě mi není úplně dobře. Nebo spíš chvilku je, chvilku není. Jsem hodně nedočkavá a všechno chci hned - hned se uzdravit, hned se radovat, hned si vědět rady... A to najednou nejde. Čekají mě nějaká vyšetření, ze kterých jsem nervózní. V pondělí poprvé po pěti letech nepůjdu do Koventinky. Je mi smutno a cítím zvláštní prázdnotu. 





10 komentářů:

  1. Přeji, aby bylo líp a nálada se vylepšila..... z Jizerek zdraví babí Olina

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Lucie, držte se!

    OdpovědětVymazat
  3. Chtěla jsem se zrovna zeptat, jestli už je líp... Tak ať všechno dobře dopadne! Já sama letos unikla o vlásek (vyhoření), jako vždycky jsem v září plna odhodlání všechno změnit, ale ... snad se naučím, no, protože varování by se nemuselo opakovat :-/.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda tě "vidím"! Přeju hodně sil a odhodlání do začátku a nepřepal to! :-) Varování chodí a my je často ignorujeme,co? :)

      Vymazat
  4. Lucie, držím palce! Někdy to bez té trpělivosti prostě nejde (ale naprosto chápu, jak je to těžký...). Kl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Klári, učím se to. A to učení sakra bolí. ;-)

      Vymazat
  5. Luci,
    vše chce svůj čas, určitě bude brzy lépe ……….Krásné babí léto! J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jitko. Máš pravdu.. I Tobě krásné babí léto. Vlastně se na něj těším. ;-)

      Vymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...