sobota 17. listopadu 2018

Afrodiziaka

Ve čtvrtek jsem se na několik hodin ponořila do světa vůní. Díky Katce z Dobrých vůní jsem se dozvěděla mnoho informací o vykuřovadlech a způsobech vykuřování. Tématem semináře byla afrodiziaka nejen v partnerství, ale také ve vztahu k sobě (ve smyslu sebelásky). V závěru večera jsme si potom namíchali osobní směs, což byl pro mě krásný zážitek plný alchymie.

Zjistila jsem, že je mi vykuřování prostoru asi bližší, než používání éterických olejů. Určitě je to jistou zemitostí, kouřem a přítomností ohně. Už jen kvůli tomu, že olejíčky se většinou kapou do vody a já s vodou nejsem úplně kamarád :)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...