pátek 23. února 2018

Had

Z hadů jsem měla vždycky respekt. Byli na mě moc rychlí a pokaždé, když jsem v přírodě na hada natrefila, hrozně jsem se ho lekla. Nikdy jsem si ho nepohladila a měla jsem z něj strach.

Na začátku roku mi přišla myšlenka, že se nutně potřebuji s hady propojit. Od jisté doby svoje nápady hlouběji nezkoumám - prostě je realizuji. Jakmile jsem si napsala větu "Chci se skamarádit s hady" na wishlist letošního roku, začaly se dít věci. Nejprve jsme objevila přednášku Symbol hada od Lukáše Karase, které jsem se včera účastnila. Podívali jsme se na archetyp hada z hlediska psychologie i mytologie. Uvědomila jsem si určité souvislosti i historické významy. Mezitím se mi začali hadi objevovat ve snech. 

A tak se postupně osaháváme. Já a hadi..







Žádné komentáře:

Okomentovat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...