pondělí 10. srpna 2015

Předsíň

Pokračovali jsme v úpravách chaloupky. Jde to pomalu, protože si většinu věcí děláme sami a nechceme se úplně strhnout. :) Takže každý rok trošku a konec se blíží. Zbývaly nám už jen dvě předsíňky. Tady je jedna z nich - krásně čistě bílá.




5 komentářů:

  1. Ach, jak vám závidím chalupu! Od dětství můj sen :-) Máte to krásné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Vám. V pubertě jsem měla tendence všechno modernizovat, teď mám opačné choutky. :)

      Vymazat
    2. To já taky :-)
      Pak jsem si domácnost zařizovala právě víceméně chalupářským a vintage stylem, ale taky se mi to za čas přejedlo a teď jedu spíš něco mezi modernou a retro. Doma bych to tak nechala, ale právě pro změnu bych brala tu klasickou chaloupku. Někde na horách nebo v podhůří. Třeba se dočkám :-)

      Vymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...