pondělí 8. dubna 2013

Námořnický příspěvek

Záblesky z léta. Námořnická je u nás oblíbená. Loni jsme koupili kanoi - Vydru. Přivezla nám ji přepravní služba, pán zazvonil a do okna na mě volá: "Tak tady to máte, pojďte si to vyložit." Když jsem vylezla a viděl mě, slitoval se a s kánoí mi pomohl. Sunuli jsme ji oknem do sklepa a byla to podívaná široko daleko. Ještě jsem neměla možnost ji vyzkoušet, loni námořničila jen Any s taťkou. Tak snad letošní způsob léta bude poněkud šťastnějším.

Maják jako dárek do námořnického pokoje.



Jeden pirát z ponožky.

2 komentáře:

  1. Vám to všem v tom námořnickém tak sluší! A kanoi závidím. Každý den z okna pozoruju veslaře na potoce pod okny. Musí to být super, vidět známé zase i neznámé z jiné perspektivy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujem. A super to je, už se těším, až budem moct vyrazit pod stan všichni 4:)

      Vymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...