středa 1. dubna 2020

Hadi

Nepřestávají mě fascinovat. Zdá se mi o nich. Bojím se a zároveň mě baví..

Na tenhle měsíc jsem přichystala své skupince v Koventince téma Plazi a objevování kolem nich. Dneska jsme si s Any vyzkoušely některé hady vytvořit a musím říct, že nás to obě dost bavilo. :)


Potřebujeme:

na těsto:

  • 2 hrnky polohrubé mouky
  • 1 hrnek soli
  • 3/4 hrnku vody
  • 1 lžíce oleje

na další tvoření:

  • pečicí papír
  • obrázky hadů
  • akrylové barvy
  • štětec
  • kuličky pepře

Nejprve jsem vytvořila těsto, které jsem nechala chvíli odležet v lednici. Poté jsme začaly modelovat podle obrázků různé druhy hadů. Aktivita je výborná na nácvik pozorování - jakou má had hlavu, délku, šířku, jaké má oči (na ty jsme používaly kuličky pepře). Mimochodem jsme se u toho dozvěděly ještě spoustu dalších informací. :) Poté jsme modely umístily na pečicí papír a sušily v troubě 3 hodiny na 90 stupňů. Jakmile těsto vychladne, můžeme hady zdobit barvou. Někteří z nich jsou dokonce tak realističtí, že si je můžete umístit i do terárka. ;-)

Tak hezkou zábavu!












Žádné komentáře:

Okomentovat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...