úterý 5. listopadu 2019

Projekt pokojovky

Letos jsme v Koventince připravili novinku pro starší děti, a to odpolední volitelné projekty. Každý projekt potrvá přibližně čtyři pondělky a děti si budou moci zvolit mezi třemi variantami. Jako první jsme zařadili do nabídky projekty Pěstování pokojovek, Webové krmítko a Mladí básníci.

Mým projektem bylo Pěstování pokojovek. Podle předpokladu se ke mně přihlásily samé holky a společně jsme se dozvěděly, jak funguje fotosyntéza, jak se sází pokojovky, jak se množí a co potřebují k tomu, aby prospívaly. Pod mikroskopem jsme si prohlédly řez listem i stonkem. Také jsme si pro naše nově zasazené rostliny vyhledávaly jejich názvy a péči o ně. Vytvořily jsme si zapichovací jmenovky k rostlinám a nakonec jsme si vybudovaly svoji vlastní zahrádku z netřesků.

Zdánlivě obyčejné věci. Při závěrečném sdílení mě ale překvapily některé slečny, pro které to byl velký zážitek, zábava a vlastně ještě květiny nikdy nesázely. Tak jen tak dál. Mám radost, že se všechno povedlo. :)















1 komentář:

  1. Perfektní nápad i realizace! :) Mám v pokojovkách dost mezery, tak by se mi to taky určitě líbilo a hodilo. A.

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...