sobota 2. března 2019

Příroda

Asi před dvěma lety přinesla Dáda do Koventinky dřevěnou poličku, ze které vytvořila s dětmi výstavku s různými typy odpadků. Ke každému napsala, jak dlouho trvá, než se daný odpadek rozloží v přírodě. Polička se vystavila venku na zahradě, jenže postupem času ztrácela na kráse. Od té doby ležela ve skladu a já přemýšlela, co s ní. Chtěla jsem přírodní obraz, který bude vonět po minulých časech. Zatím ještě nemá v dílně své místo, ale pár nápadů už vzniká.

Poličku jsem natřela bílou barvou a využila jsem staré fotky a pohledy, které jsem dostala před pěti lety od kamarádky. Nasbírala jsem si všechno, co by se dalo použít, a postupně aranžovala tak, aby se mi celkový obraz líbil. Jednotlivé přírodniny jsem lepila tavnou pistolí a použila jsem kameny, polodrahokamy, sušené kytky, ořechy a plody, ulity, hadí kůži, peříčka, ptačí hnízdo, samolepky motýlů, látky, krajky, pohlednice. Fantazii se meze nekladou, to víme. :)




4 komentáře:

  1. Parádní polička i nápad, kde se dá prosím taková polička sehnat? Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Lucie, zkuste kdekoliv shánět poličku na miniatury. Koukala jsem, že jsou na různých internetových bazarech, ale i nové v e-shopech. Hodně štěstí! ;-)

      Vymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...