sobota 25. srpna 2018

Vůně chalupy

Sedíme pod ořešáky na zápraží, pijeme pivo a prohlížíme si fotografie z 81 let starého časopisu. Děti si staví domečky v nedalekém lesíku, kam vyběhly mezerou v plotě ve spodní části zahrady. Jeden z okamžiků štěstí, které jsem si začala zaznamenávat. Chvíle, kdy se tělem rozlije klid, štěstí a čistá radost. A situace to můžou být opravdu různé:
1. Bábovka a horký čaj v žirafím pavilonu v zoo ve chvíli, kdy už jsem byla totálně zmrzlá.
2. Zpráva od kamaráda, kterou mi poslal v morseovce.
3. Víno, kešu, dokument BBC o zvířatech.
4. Thajská masáž, při které hrála hudba z Amélie z Montmartru.
5. Usínání na chalupě u kamen, při kterém mi Evča předčítala z Klostermanna.

Oko je pro mě dominantní - kouknu, vidím a fotím. Vnímat pocity, kde obraz není až tak důležitý, je pro mě podstatně složitější. Prostřednictvím okamžiků štěstí si trénuji všímavost.













2 komentáře:

  1. Fotky věrně zachycují letní atmosféru.
    Ještě hodně krásných okamžiků, dokud stále vládne slunce. Ty vzpomínky nás v zimě zahřejí.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  2. Lucinko, děkuji moc. To je krásný. Důležitý a naplněný víkend. Pusu ;-)

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...