pondělí 14. srpna 2017

Letošní parapety

Protože jsme v létě často mimo domov, rozhodla jsem se, že si letos za okna letničky nezasadím. Každý rok s nimi jsou jen starosti, jestli jsem je zalila moc, nebo málo, případně kolik dní vydrží na přímém slunci bez vody (nebo spíš nevydrží).

Vytvořila jsem tak několik malých alpínských zahrádek s kameny a netřesky, kterým rozhodně nevadí, když budou několik dní bez vody. Překvapením pro mě ale bylo, když po několika týdnech skoro ve všech květináčích vyrostl šťavel. Použila jsem totiž hlínu z loňských květináčů. 

A protože šťavel miluje přímé slunce a málo vody, mezi netřesky se mu daří. Zajímavá kombinace. :)
 




7 komentářů:

  1. Tak to vypadá parádně :) Moc se mi to líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Luci,to není šťavel.Je to kytička,která Ti doma přezimuje úplně v pohodě.Má cibulky a pěkně i kvete,teď koukám že tam vlastně máš i květy.Podobný je ještě čtyrlístek,ale ten jde do zelena a květy má červené,a taky cibulky.Tak trojlístky na podzim nevyhazuj,udělají Ti ještě několik let parádu.Papa Lenka.K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni, vím, že přezimuje, vloni jsem si pěstovala jako pokojovku. Jmenuje se šťavel trojhranný. :) Hezké léto, Lucka

      Vymazat
    2. Luci,moc děkuji za název kytičky.Papa Lenka.K

      Vymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...