středa 1. dubna 2015

Jsem apríl!

A dá se s tím i celkem slušně žít.

Na fotce s taťkou, kterému tady bylo jako dnes mně. Mám v živé paměti, co jsme zpívali, co jsme pili a jak ho tam přemlouvám, ať můžu jít za týden na první bigbít.
Jak už někdo řekl - moje paměť je nebezpečná. A já zatím nevím, jestli je to výhoda.

Každopádně dnes mám Kristovky a jsem ráda, že Any a Bety řeší ještě panenky. ;-)


6 komentářů:

  1. Super příspěvek. Moc gratuluju! A buď v klidu, Kristus prej umřel ve 40, jen to prý nějak špatně spočítali, takže na Kristovky máš ještě čas ;-).

    OdpovědětVymazat
  2. Lucie, všechno nejlepší, hodně zdraví, štěstí, spokojenosti a pohody. Jikta

    OdpovědětVymazat
  3. Kristovky, nádhera! Kde jsou ty časy...
    Lucko, užij si je! L.

    OdpovědětVymazat
  4. Vše nejlepší Lucie;-). Alena

    OdpovědětVymazat
  5. Lucie, přečetla jsem pozdě, přesto moc gratuluji k narozeninám..Přeji hodně štěstí, lásky a zdraví..
    Ta fotka je úžasná...navíc dříve byly jiné časy..Nejdříve jsem si říkala, že tvůj taťka tam vypadá velmi mladě..Okamžitě jsem však přehodnotila svou situaci a uvědomila si, že když manželovi bylo 33, tak naší dceři bylo už 13 a půl..Dodnes toho ale nelitujeme, že jsme si začali tak brzy:o)...

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...