neděle 30. června 2013

Z víkendu...

Původně jsme plánovali venkovní oslavu narozenin, kterou jsme podle předpovědi včas odsunuli. Ale i tak jsme vyjeli. Dnešek byl pro Betku trošku černou nedělí. Od té doby, co se ráno vzbudila jen kňourá a brečí. Chce maminku a má horečku. Takže já jsem neděli prožila na lavičce, obkročmo na mě spala Betka a já jí zpívala. Pásla ovečky a Já mám koně. Pobrukovala se mnou a byla v klidu. Jakmile jsem přestala, chtěla přídavek. A já doufám, že je to opravdu jen ten špičák vpravo nahoře. Respektive zatím není.




Zase další kousek v kuchyni. Jídelní stůl a židle. A nový sušák nad kamna. Na bylinky a utěrky:-) Petr se činil, jen se mu prášilo pod rukama...







Žádné komentáře:

Okomentovat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...