pondělí 3. června 2013

A je to v suchu

..kéž by.

Přijedu vždycky natěšená. Hodím tašky na zápraží a jdu obhlídnout zahradu. Takový můj rituál. Tentokrát toho moc k vidění nebylo. Kromě všudypřítomné vody...

Bála jsem, že pivoňky už budou odkvetlý. Nebyly.

V miniatuře na foťáku si S. myslela, že je to naše jezírko. Ne, není to jezírko. Je to záhon s Měsíčkem lékařským.

Šalvěj

Tymián, Mateřídouška (bohužel nevím, jaká přesně. Ještě mám jednu přímo z lesa a ta kvete až v létě), Levandule, vzadu Šalvěj

Orlíček


Konvalinka

naše speciálně rostoucí Borovice a Ořešák



3 komentáře:

  1. Procházka po zahradě to je pro mě relax a ještě,když je tak krásná jako máte Vy:) Nejvíce mě zaujala Šalvěj. Krásný zbytek dne. Lucie

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné, i když zmoklé.....
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný ořešák - a ta šalvěj! Jééé, tu chci taky :-)

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...