čtvrtek 13. června 2013

Bez

Jsme týden bez Petra, jsme jako bez ruky. Spousta úkolů a činností se zjevila nečekaně, vlastně jsem o nich ani nevěděla. Ale zas na druhou stranu - kde si uklidím, je uklizeno. Všechno nám jde krásně, zvládáme, stíháme.  Týden utíká jako voda. 
  1. Návštěva pohotovosti - pouze 1x (prokouslá pusa po pádu z autíčka).
  2. Nálety včelstva - voláme hasiče, ale protože nás včely přímo neohrožují, nikdo si pro ně nejede. Roj se usídlil na stromě před domem a čeká, na koho spadne. Já jako alergik si to vyloženě užívám.
  3. Sousedi porazili strom. Jediný strom, který nám zastiňoval balkon. Vidím věci pro mě dosud skryté. Příroda je v tahu.
  4. Každý večer usedám na balkon VČAS a se skleničkou. (Dneska mě dokonce sousedi pozvali na Angus párek a slivovičku - bonus za to, že jsem týden sama - a nebo kompenzace za ten poražený strom).
  5. Výlety: 2x
  6. Návštěvy:  6x
Pěkný týden. Ale už se nám vrať!



2 komentáře:

  1. Ale má to něco do sebe, tyhle ty dny bez mužů....mě teď čekají tři a docela se na ně těším...a navíc, vždycky se pak na sebe těšíme!

    OdpovědětVymazat
  2. Také právě užívám dny bez mužů a je tu nezvyklé ticho.Souhlasím s úklidem, co si člověk uklidí to kupodivu zůstává i za 5,10 min a dokonce i další den:-))))Jen počasí nás trošku zlobí.....Hezký víkend

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...