neděle 2. června 2013

Prší krásně

Vyjeli jsme na chalupu. I přes jasně danou předpověď. Taťka brousil kuchyň a my jsme si hrály. Čas tady utíká úplně jinak než ve městě. Líp.








9 komentářů:

  1. Dobré ráno,
    Na chatě je bezva. Od narození jsem vyrůstala na chatě. Každý víkend jsme byli tam a zůstalo to dodnes a jsem za to ráda... Podél zahrady tekl potok, a měli jsme i dřevěnou houpačku... bezvadný to bylo, jen kéž by se to zase vrátilo a já byla zase malá Lucinka:) I, když jsem se narodila ve městě tak upřednostňuji vesnici pro ten klid a pohodu. Krásnou neděli. Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nejlepší je, jak si pamatujem takové detaily:)

      Vymazat
  2. Už ta první fotka s budíkem nařízeným na půl devátou jasně naznačuje, že tady čas běží jinak... :-) Krásné fotky, krásná nálada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jen shoda náhod. U nás se vstává skoro se svítáním. A není to způsobený budíkem:))

      Vymazat
    2. No, trochu jsem si to myslela, neznám malé děti, které by vyspávaly tak, že je třeba nařizovat budík na půl devátou... :-) Ale ten pohled člověku zvedne náladu!

      Vymazat
  3. Luci, krásné fotky .... dýchá z nich ten klid a pohoda ... jako malá jsem moc ráda jezdila na chatu k mé babičce a dědovi a dodnes na to z láskou vzpomínám, i když už tu oni ani chata nejsou .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Dobré ráno,
    Váš blog jsem objevila nedávno náhodou a nemola jsem se od něho utrhnout, krásné fotografie, plné pohody a klidu, nádhera, pohodový den, Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markéto, děkuju! Udělala jste mi hezčí ráno:)

      Vymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...