neděle 3. března 2013

Volňásek do dětství

Začala jsem se trochu zanedbávat, a tak jsem si naordinovala jeden koncert měsíčně. Včerejšek byl pro mě hodně silným zážitkem. Tři hodiny té nejlepší hudební masáže, kterou si vůbec můžu přát. Vláďa Mišík, Olin Nejezchleba, Pavel Skála, Ivan Hlas... Rockoví básníci, moje dětství s tátou. 

Prožila jsem si intenzivní stav mimořádného štěstí a při přídavku jsem si vzpomněla na šumící audiokazetu, kde já, jako tříletá, zpívám Stříhali dohola..

Chci svým dětem předat co možná nejvíc.






1 komentář:

  1. Luci,
    podle fotek vidím, že jsi si to krásně užila .... mimochodem, to "přecevzetí" je moc hezké, asi se budu inspirovat !!!! Marki

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...