úterý 1. září 2015

První školní den

... druhého školního roku.

Podstatně méně nervozity.
Podstatně více dětí.
Bylo to príma. Takové rodinné.

Děkuju Evě a Rádě - jsme bezva tým. Takový doplňující se. :)









10 komentářů:

  1. Vím, že se opakuju, ale furt mi to leží v hlavě... jestli to není tajný, odkud jsou ty šaty? ;-) To bude určo nějaký home made, což :-). Jinak krásný prostředí, fakt ach. Ten odpočívací koutek asi příští rok okopčím, neva? I když... ve stádním počtu kusů... nevim nevim... :-( Dneska jsem nějak na vážkách. Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tak ráda, že se líbí. :)) Jsou ze sekáče za celých 80 Kč. Stuhu jsem k nim dodala. :)
      Jinak okopči, to je jasný:) Příští rok zpátky do procesu?

      Vymazat
    2. Nejspíš :-). Nj, to jsou ty sekáče, co u nás asi neexistujou ;-).

      Vymazat
  2. Nás to čeká poprvé za rok... Pevně věřím :-)
    A jsem okouzlená vašimi novými prostory, vypadá to parádně. Budu si muset fotky uložit pro inspiraci :-)
    Tak ať je vám spolu dobře a všem se pohodově učí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Prostory třídy jsou nádherné, jak barevně tak uspořádáním. Přejí krásný školní rok.

    OdpovědětVymazat
  4. Luci, udělali jste kus práce! Moc krásný to máte. Ať je vám tam spolu dobře! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Luci, to je taková paráda ta Vaše školička! Příští rok nás to také čeká, škoda že nemáme něco podobného poblíž :-(. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Lucko, můžu se Tě zeptat na ty motivační vlajky u stropu? To jste si vyráběli, nebo seženu? Moc se mi líbí. Dík, J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, ráda Tě tu vidím!
      Praporky tu: http://www.lucieernestova.cz/kategorie-produktu/inspiracni-praporky/

      Vymazat
    2. Děkuju Ti moc, vážně skvělé totiž. Měj se s holčičkama hezky, babí klepe, to bude zase blaho♥

      Vymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...