čtvrtek 7. května 2020

Maličkosti, na kterých záleží

Dnes jsem trávila po dlouhé pauze opět čas se svojí skupinou. Nikdy si člověk neuvědomí, na čem mu doopravdy záleží, až když to nemůže mít. Protože ještě nemáme přístupné školní prostory, zatopili jsme si u mě v dílně a chladné ráno jsme přečkali tam. Povídali jsme si o značkách na výrobcích, které označují výrobky šetrné k přírodě (Fair trade, biopotraviny, výrobky netestované na zvířatech, Zelený bod, atp.) Protože smyslem aktivity bylo skládat domino obrázek-popis, museli jsme některé značky dohledat na internetu. Děti si potom tvořily svůj obal svého vlastního výrobku, na který měly použít co nejvíce vhodných značek - tedy aby byl výrobek co nejšetrnější k přírodě. U toho jsme poslouchali audioknihu Muž, který sázel stromy, kterou budu znát asi za chvíli zpaměti.

Potom jsme vyrazili do nedalekého lesoparku, kde jsme cvičili na loučce. Holky tam metaly různá salta a přemety, stojky, hvězdy a pozice z jógy. Definitivně mi utekly! :) Hledali jsme listy a bylinky, odpočívali, dali jsme si oběd a potom vyrazili zpátky domů.

Mně bylo tak krásně a příjemně a už vím, po čem se mi stýskalo. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...