pátek 30. ledna 2015

Z posledních dnů..

Jsem hlavně hodně unavená. Nějak to dosedlo. Včera jsem rychle zaběhla do svého oblíbeného sekáče a hned dva kousky, které jsem si přála. Jako kdyby tam na mě čekaly. 
Potom výborná cestopisná přednáška o výpravě do Afriky. Příští týden nám začíná ve škole měsíc s Afrikou, tak jsem se šla trochu "nachytřit". Paní na pokladně mi vrátila o stovku méně (já si samozřejmě nic nepočítala). Uvědomila si to, neváhala mě vyhledat v sále, dala mi stovku a ještě vstupenku na výstavu Šangri-la jako omluvu. Dobrý člověk ještě žije!

Další důležitý poznatek z posledních dnů - potřebuju víc odpočívat. Jen tak a nic nedělat. Tělo potřebuje a já nějak nevím, jak na to.

Betka byla týden na doléčení u mojí ségry. Zvládly to obě skvěle. Jani, díky, moc jsi mi pomohla. ♥



Madlence k narozeninám - slavíme v pondělí ve škole její šesté. .)



2 komentáře:

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...