pátek 23. ledna 2015

Narozky

Zítra má můj blog 2. narozeniny. Za tu dobu se mi splnilo to, co jsem vlastně na začátku očekávala - mám deník (i když v poslední době spíš občasník) o tom, co se všechno kolem mě děje. Vidím, jaké pokroky dělají děti, jaké pokroky děláme my na chalupě. Když si zpětně zalistuju... rozhodně se nenudíme.

Těší mě vaše emaily i komentáře. Děkuju za ně a vážím si toho. Mám velkou radost!
Nevím, kdo všechno pravidelně kliká, ale díky za těch 182.000 návštěv, je to pro mě k neuvěření!

A co se za ten rok stalo?


K minulým Vánocům jsem dostala poprvé jehlu a ovčí rouno. Chytlo mě to!





















Potkala jsem spoustu zajímavých lidí. :)





















"Založíme si školu?"
"Tak jo!"
...tady jsem nejvíc ve svém středu. Tady jsem to nejvíc já.























A taky jsme si užili krásný rok na chalupě, kde jsme pracovali i odpočívali.































Vzhůru do dalšího!

11 komentářů:

  1. Luci, velký obdiv....je to nádhera, všecko, ale teda ta "Vaše" škola, ta mě dostala a stále dostává...za to upřímně tleskám!!!! Přesně tak nějak bych si totiž školu představovala.....

    OdpovědětVymazat
  2. Lucinko, velká gratulace k výročí blogu. Je tu moc zajímavých věcí. I když jsem o generaci starší než Ty, stále tu nacházím podněty a inspiraci k tvoření s vnoučaty.. A fotky máš super. Zdravím. Marie

    OdpovědětVymazat
  3. Luci taky gratuluju k výročí i k Tvým báječným nápadům! Tvůj blog byl první, který jsem objevila a stále se mi u Tebe moc líbí, přeju ať vám dále vše vychází a i trochu toho času navíc, ať se najde, Markéta

    OdpovědětVymazat
  4. Luci, moc gratuluji a přeji další úžasné zážitky, které se stanou předlohou pro tvé krásné příspěvky.Čerpán tu inspiraci a za to ti děkuji.Inka

    OdpovědětVymazat
  5. Lucko, všechno nejlepší! Chodím sem ráda...

    OdpovědětVymazat
  6. Lucie, moc ráda se sem vracím a k blogovým narozeninám gratuluji! :-)
    Co se školy týče, jste pro mě velkou inspirací a moc vám fandím. Zdá se, že se v tomto směru začne něco rozjíždět i u nás, tak se moc těším a věřím, že Konventinka nám bude jedním z nepostradatelných vzorů :-)
    Díky!

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Lucie, moc gratuluji k blogovým narozeninám. Do dalšího blogového roku přeji hodně nápadů a sil k jejich uskutečnění. I já se ráda vracím. Jitka

    OdpovědětVymazat
  8. Lucko gratuluju k dvouletýmu výročí!
    Ten můj má rok a tys byla mou inspirací a největším implusem si ho založit.
    Není zdaleka tak vychytanej jako ten tvuj, ale plní to, co jsem od toho čekala - mít deník/občasník/týdeník...
    Člověk by skoro zapomněl, co všecko zažil a prožil, na blogu je všecko pěkně napsané:)
    Tím tvým procházím často a ráda, takže minimálně tisíc návštěv z těch 182 tisíc je mých!
    At se ti daří jako doposud!

    OdpovědětVymazat
  9. Ženy, všem moc děkuju! Těší mě to moc:)

    OdpovědětVymazat
  10. Hepy brrzdej milý Lucčin blogu! A velké díky Lucce. :-) Kéž by se mi podařil návrat z mateřský tak, jako Tobě.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný!
    Vše NEJ do dalších let:).
    Taky jsem tu ráda. A hlavně obdivuju a fandím Tvé práci.
    Kéž by bylo víc takových...
    :)

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...