středa 14. ledna 2015

Do peřin

Děti marodí, já nespím. Ale to asi všichni znáte. Jenže jak se pak soustředit na další věci, se kterými se potkávám a musím je řešit. Tak nic neřeším a kupí se to. Jsem nervózní a nespím. Děti kašlou....  Klasická smyčka.


7 komentářů:

  1. Milá Lucko, přeji pevné nervy a dětem rychlé uzdravení. Krásná fotka. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, moc děkuju za podporu! Snad bude brzy líp:-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Kačí, díky!! Kéž by se to nějak dalo přeskočit. ;-)

      Vymazat
  3. Lucko, nevěšte hlavu! Znám to, mám teď taky obě děti nemocné, taky nespím... Včera jsem prohlásila, že nejhorší stav je těhotná, nevyspalá a nastydlá matka (moje vražedná kombinace :)) Držte se, bude líp!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jste ještě o dva levely dál. :)))) Já nejsem těhotná ani nastydlá. Zatím! (To patří k tomu nastydlá ;-)

      Vymazat
  4. Ať je brzo zase dobře:). Fotka krásná!

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...