neděle 16. února 2020

Oddělení

Symbolicky ve dvou rovinách: na jedné straně jsem dnes oddělila pilea děti od mamči, na druhé straně moje aktuální téma oddělení vlastních témat a témat svých dětí. Co už je jejich zodpovědnost a co moje? Kdy za ně přebírám zbytečně zodpovědnost a už by si jí měly být vědomy? Někdy se mi to zkrátka nedaří. Anežka je mi v některých věcech tak moc podobná, že s ní soucítím a někdy tak moc protikladná, že ji nechápu. S Betkou to mám podobně, ale nějak jemněji, naše energie tolik nenaráží. Uvědomuju si, že nejspíš vstupujeme do další fáze společného žití... Svět vztahů je zajímavý. Každý jsme marťanem. ;-)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...