sobota 6. července 2019

Začátek léta

Najela jsem na zpomalený prázdninový režim. Konec června byl hodně hektický - spousta tvoření, slavnost ve škole a pozvolné utváření plánů na léto. Jako vždy - na poslední chvíli.

Motala jsem několik bylinkových věnečků, kytiček pro paní učitelky, ale také jsem tvořila pro jedno rozloučení se ženou se širokým srdcem a jadrným humorem. Měla prý ráda levanduli, tak jsem se snažila ji co nejvíce zakomponovat.

A jednu novinku mám - můžete mě najít na Facebooku i Instagramu pod jménem Samsárum. :) Název pro své tvoření jsem hledala dlouho, ale základem pro mě byla samsára - koloběh životů, věčný tok dění... Objevovala se mi často v myšlenkách během motání kruhů. A Samsárum - to už jen jen taková hravá koncovka (jako Fimfárum - řekl někdo blízký :)

Budu moc ráda, když budete mít chuť sledovat moji práci!













2 komentáře:

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...