neděle 14. července 2019

První svatební

V květnu mě oslovila Hanka, která o mně věděla přes Koventinku. Dala mi důvěru a zároveň volnou ruku, abych jí vytvořila svatební kytičku a dvě menší pro maminky.
Děkuju jí za možnost zveřejnění osobních fotek. Bylo mi potěšením!









6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Díky, Luci! A gratuluju, tetičko...potkala jsem bráchu s kočárem :-)

      Vymazat
  2. Dobrý den, je to nádhera. Zrovna včera jsem si byla utrhnout kytici. A sama jsem žasla, co mi roste pod rukama. Vše jsem našla kousek od domu, jen doplněno pár měsíčky že zahrádky. Vlastně jsem se naočkovala u vás :) Kochám se pořád. Chtěla bych vás poprosit o radu. Je nějaký speciální fígl, co udělat, aby kytice ve váze vydržela co nejdéle? Děkuji a přeji radost z tvoření, Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Aničko,
      jsem moc ráda, pokud jsem Vás inspirovala k tomu, natrhat si vlastní kytici. :) Já se o kytice starám tak, že se snažím denně měnit vodu, uvnitř mýt vázu opravdu poctivě, můžou se i zastřihávat konce např. ob den a taky vystříhávám uvadlé květy. Taková kytka mi pak vydrží někdy i déle než týden! Ať máte krásné léto :) Lucka

      Vymazat
  3. Dobrý den, děkuju za odpověď a taky za Vaši inspiraci, A.

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...