neděle 5. května 2019

Pokojovky

Moje vášeň pro pokojovky narůstá. Mám ráda jejich tmavě zelenou barvu listů, když se jim daří, pozoruju je, zalévám, přesazuju, řízkuju..  A květy jsou pak jen sladkou tečkou. :)












5 komentářů:

  1. Připomíná mi to "doma". Máma má taky všude samou rostlinu.
    Ono celá ta jejich generace k těm květináčům všude po bytě tíhla tak nějak víc, mám pocit...

    Krásné to tam u vás je, opravdu.
    A ta fialová nádhera, to je co, prosím pěkně? :-)

    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás to měla babička. :) Tak doufám, že to k tomu zase dostaneme, protože ten byt s kytkami vypadá úplně jinak. :)
      Tu fialovou jsem taky neznala, dostala jsem ji malinkou darem - takhle mi vyrostla. Někdo mi radil, že prý to je konžská fialka.

      Vymazat
  2. Ja pokojovky zbožňuju! Ale pekně opečovávané a hezky naaranžované jako u vás. Nicméně jsem ve své podstatě plantkiller :-( a to jim dávám i jména a povidam si s nimi. Stejně je vždy buď utopim nebo nedají přesazení...

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...