sobota 23. února 2019

Topíme

Měla jsem sen: zatopit si ve městě v kamnech. Přestože je v domě několik komínů, už roky se nepoužívají  a nikdo nevěděl, v jakém jsou stavu. Do dílny navíc vedl komín, který nebyl zakončením úplně ideální. Museli jsme proto najít podle nákresů jiný a probourat se do něj. Přišlo i několik dalších komplikací kolem sestavení kamen a s každým takovým problémem se moje naděje pomalu rozplývala.

Dnes přišla ta chvíle - topíme!!










10 komentářů:

  1. Hezky útulné.
    Zeptám se,jak jste prosím dělala tu výmalbu?Zrovna po nějakých technikách pátrám...
    Děkuju,Pe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím :)
      Nedopadlo to úplně podle mých představ, ale snad si to sedne ;-). Namíchala jsem tři barvy - žlutou, modrou a šedou, všechno ve světlých odstínech. Nanesla jsem štětci různé šmouhy a velkou mokrou houbou (jako je ve škole na tabuli), jsem "ťukáním" vtírala barvy do sebe.

      Vymazat
    2. Já myslím,že to dopadlo moc dobře.:)
      Jako celej se mi to líbí.A muselo to zabrat dost času.
      A barvy klasické malířské?
      A děkuju,vyzkouším to. :)

      Vymazat
    3. Jinak sedět v tom křesle,motat věnec a slyšet kamínka....to bude zen! :)

      Vymazat
  2. Lucinko máš to krásný! Přesně takový styl se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...