středa 27. února 2019

Dobití baterek

Na čtyři dny jsme zmizeli z města. Získala jsem tím nejlepší terapii: slunce, sníh a Šumavu. Protože mě nebaví sjíždět kopce na lyžích a stát frontu na vlek, přenechala jsem to holkám a Petrovi, kteří to naopak dělají rádi. A já měla volno v kombinaci s tichem. To bylo tak krásný, že to ani neumím popsat! Abych to úplně neidealizovala - sněžnice by byly víc než potřeba. Chodila jsem podle mapy, kdy jsem předem nic neplánovala - někam jsem došla a tam jsem se rozhodla, co dál. Cítila jsem se v tom naprosto uvolněně a svobodně.
Taky jsme navštívili naše milované na Baurově Dvoře, kam se moc rádi vracíme! 

Krásným zážitkem pro mě bylo noční pozorování hvězd v setmělé Šumavě a popravdě, tolik jsem jich snad ještě neviděla!










2 komentáře:

  1. Jé, Lucko, zdravím, jsme ráda, že čepka stále slouží, to mě dojalo:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, jasně, že slouží. Miluju ji, je moje nejoblíbenější. ;-)

      Vymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...