čtvrtek 25. října 2018

Začala jsem...

...tvořit i kytice. Baví mě to neskutečně. Pokouším se přicházet na různé fígle a hlavně už mám okoukáno, kde co roste a kam pro to mám chodit. :) Nikdy jsem neměla okolí Plzně tak vyšlápnuté jako letos.









6 komentářů:

  1. Veľmi pekné kytice, ste šikulka. Príroda ponúka tak veľa darov.
    Pekný večer prajem Lenka
























    OdpovědětVymazat
  2. Luci, to je krása! Jen tak dál. Bydlet blíž, hned si koupím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to vášeň a posedlost a neskutečná radost, že?:-) Máš talent, je to překrásný! P.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou krásné, škoda, že žiju na jihu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný. Kdybych se teď měla vdávat, chtěla bych tu kytici z poslední fotky jako svatební. Kl.

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...