neděle 15. července 2018

2x zámek a 1x hrad, prosím...

Nedělní výlet do Březnice, na Zvíkov a na Orlík. Nasbírala jsem si peříčka na náušnice, vyjeli jsme lodí, hráli jsme hry a v parku holky nejvíc zajímal páv. Překvapila mě obrovská bylinková zahrada na Březnici, kde jsem spoustu bylinek ani neznala. A moc jsem si pochutnala na obědě. Já to jídlo teď nějak víc prožívám. :)

Cestou na Zvíkov
„Jééé, já mám nápad. Nalepíme si do pokojíku takovou velkou mapu Český republiky. Ale ne obrázek, veeelikej plakát,“ gestikuluju výrazně, abych upoutala pozornost, „ a na něj budeme psát, kde jsme všude byli!“
„Hm, tak jo,“ zvedne znuděně obočí Anežka, „ale nalep si ho do ložnice!“ :-)


















1 komentář:

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...