pondělí 25. září 2017

Změny

Slunce a barvy během dne, svíčky a burčák večer. Miluju to zklidnění po létě! Zdánlivé...

Mám pocit, že musím něco změnit. Udělat krok bokem, nejraději skok, trochu rozvířit energii, zamíchat, převrtat, přestavět a vyměnit, objíždět obchody a bazary. Začala jsem knihovnou. :)

A tak se mi teď děje, že do dvou do rána uklízím a promýšlím, vyrábím svíčky z mé sbírky zbytků vosků a ráno jsem nepoužitelná. Ale to puzení je větší. Budou změny!


Ale jen já sama vím, že to není nic víc, než útěk před tím, abych si v sobě něco vyřešila. Zaměstnat se natolik, aby na to nezbyl čas. Jojo, to já poznám. (Ne)výhodou je, že samu sebe nevočůrám! :-))

2 komentáře:

  1. Ja mam toto kazdy podzim, tesim se na klid, ze budem vic doma a nakonec to sklouzne k tomu, ze delam generalni uklid, tridim, tvorim, predelavam a zutulnuju a nakonec vubec neodpocivam a chodim spat po pulnoci. Je to takove moje obdobi pro resty :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je přesný! Jsem ráda,že v tom nejsem sama.:-)
    A knihovna moc hezká.
    P.

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...